بسم الله الرحمن الرحیم
محترم هډه وال صاحب:
اسلام علیکم ورحمة الله و برکاته
د هر څخه مخکی درته د الله څخه روغ او جوړ صحت غواړم.
زه زما ملګری یوه پوښتنه لرو که کولای شی راته جواب کړی.
پوښتنه: که چیری یو کس د یو کار د کیدلو په خاطر یو نظر ومنی (د مثال په یو کار وی، او د الله پاک نه یی وغواړی په داسی طریقه که چیرته هغه کار وشو نو زه به یوه اندازه روژی یا خیرات ورکم) او بیا زمونږ مشکل حل شی او د مشکل څخه وروسته مونږ کی د هغه کار کولو توان و نه لرو. نو په دی وخت کی مونږ ته څه کول پکار دی؟
فضل محمد، سمیر صافی، اباسین صافی، شفیع صافی
محترم هډه وال صاحب:
اسلام علیکم ورحمة الله و برکاته
د هر څخه مخکی درته د الله څخه روغ او جوړ صحت غواړم.
زه زما ملګری یوه پوښتنه لرو که کولای شی راته جواب کړی.
پوښتنه: که چیری یو کس د یو کار د کیدلو په خاطر یو نظر ومنی (د مثال په یو کار وی، او د الله پاک نه یی وغواړی په داسی طریقه که چیرته هغه کار وشو نو زه به یوه اندازه روژی یا خیرات ورکم) او بیا زمونږ مشکل حل شی او د مشکل څخه وروسته مونږ کی د هغه کار کولو توان و نه لرو. نو په دی وخت کی مونږ ته څه کول پکار دی؟
فضل محمد، سمیر صافی، اباسین صافی، شفیع صافی
د ډنمارک څخه . مننه
ځواب
بسم الله الرحمن الرحيم
نذر يو عبادت دی چې د الله تعالی لخوا پر بنده باندې نه وي
مقرر شوی ، بلکي خپله بنده يې پر ځای مقرر وي چې نذر کوي داسې چې: زه به
روژه ونيسم يا به نفلونه وکړم او داسې نور . چې بيا دغه نذر کول په ده
باندې واجب ګرځي .
الله تعالی په نذرونو باندې وفا کوونکي ستايي او فرمايي : يُوفُونَ بِالنَّذْرِ وَيَخَافُونَ يَوْمًا كَانَ شَرُّهُ مُسْتَطِيرًا} الدهر 7.
ژباړه : په خپل نذر وفا کوي او د هغه ورځې څخه ويرېږي چې شر او بلا يې پراخه ده .
له عائشه رضي الله عنها روايت دی چې پيغمبر صلى الله عليه و سلم فرمايلي دي : “من نذر أن يطيع الله فليطعه، و من نذر أن يعصيه فلايعصه” ( البخاري ) .
يعنې : چا چې نذر وکړه چې د الله تعالی عبادت وکړي پس بايد د
هغه اطاعت وکړي ، او چا چې نذر وکړ چې د الله تعالی نافرماني وکړي ، نو د
هغه نافرماني به نه کوي .
او که څوک د نذر په ادا و نه توانيږي هغه به د قسم کفاره ادا کوي :
په دليل د دغه حديث شريف : “کفارة النذر کفارة اليمين” (مسلم : 16445/1265/3)، يعنى: (د نذر کفاره د قسم د کفارې په شان ده ) .
د قسم کفاره عبارت ده له :
۱- د لسوتنو مسکينانو دوه وخته مړول .
۲- د لسوتنو مسکينانو په جامه پټول .
که ددی وس يې نه وي نو دری ورځې به پرله پسی روژه ونيسي
و الله سبحانه و تعالی اعلم
آن لاين اسلامې لارښود
- په حمام يا تشناب کې اذکار ويل جايز دي او که نه ؟
- مرغان په کور کښی په قفس {پنجرې} کښی ساتل څنګه دی؟
- د انټرنيت ډير کارول تاوان لرى
- د بدې يا خطرناکې خاتمې او پايلې اسباب په غور يې تر پايه ولولئ
- د تجارت د ترغيب د پاره اعلانات او د سوغاتونو ويشل څه حکم لري ؟
- د تخرګو او شرمګا د ويښتانو په اړه پوښتنه
- د تره په موجوديت كې د مور ولايت نشته
- د تعويذ ځړول څه حکم لري ؟
- د توبې او استغفار اهميت او يوه لنډه عبرتناکه قصه
- د جنازې او چتو لو مسنون طريقه څه ده
- د حاجيانو استقبال کول او خلکو ته ډوډې ورکول شرعاً څه حکم لري ؟
- د حضرت سليمان علیه سلام او د کونگ مرغه خبري چې د انسان لپاره نصيحت دي
- د حضرت علی قبر په مزارشريف کې دی ؟
- د حمل مخنېوئ ، د حمل يا جنين د قتل سزا او نور مهم احکام
- د حيض په حالت کې د قرآنکريم د تعليم ورکول جايز دي ؟
- د خاوند پر ښځه او د ښځي پر خاوند څه حقوق دي ؟
- د خوشحال اوسيدلو اصول د هغه په عجائبو او غرائبو کې فکر وکړی
- د خوشحالي او استقبال د پاره په غاړه کې ګلان اچول څنګه دي ؟
- د داکتر دپاره د انسان د عورت معائنه كول جايز دي ؟
- د دولسوكالودهلك اذان صحيح دى
- د دوو لمونځونويوځاى كولو تحقيق
- د رسول الله صلی الله علیه وسلم خولي څه راز وه او آيا قراقلي پر سر کول جايز دي ؟
- د روژه ماتی څخه وروسته تر منی پوری د خپلی میرمنی سره کوروالی (جماع) کولو حکم څنګه دی ؟
- د روژې په مياشت يا د حج په ورځو کې ښځې لره د مياشتنۍ مريضي د بندولو دواوي خوړل
- د رکعت نيولو په نيت جومات ته منډې وهل څه حکم لري
- د زنا او لواطت د بی شرمه عمل خطرناکی پايلی
- د زيارت کولو طريقه او بل دا چې آيا مړي اوري ؟
- د شيخ احمد په نوم خوب او خبر يا وصيت درواغ او ګمراه کونکی دی
- د شپاړسو كالو جينئ نكاح په زبردستى جائز نه ده
- د شپې لخوا جارو وهلو او نوکانو پرې کولو کې څه نقصان شته ؟
- د عطرو په استعمال سره روژه نه ماتېږي
- د عقد نکاح (ګوژدې ) وروسته له ميرمنې سره تېلېفوني خبرې جايزې دي ؟
- د غاښ ډکول او پوښول د غسل او اودس مانع ګرځي ؟
- د غير مسلم سره په معاملاتو کې د اسلامې شريعت څه اصول او شرايط دي ؟
- د فاتحې اوسورت ترمينځ بسم الله په پټه ده اوكه په جهرسره
- د قرآنکريم په تعليم ،اذان او امامت اجرت اخستل روا دي ؟
- د لمانځه د ادا کولو نه پس په سجده پريوتل څنګه دي ؟
- د لمانځه قصداً يا سهواً پريښودل څه حکم لري ؟
- د لوط علیه السلام د قوم د هلاکت څلور صفتونه چی اوس زموږ په ځوانانو کی هم سته
- د ليزر شعاع په وسيله د اضافي ويښتانو لرې کول
- د ماشوم د زږيدنې د کليزي لمانځل څه حکم لري؟
- د ماشومانو دپار د نانزکو (عروسک ) جوړول او رانيول څه حکم لري ؟
- د مانځه نه وروسته بغير له كوم سبب سجده كول څنګه دي ؟
- د مخلوق د فنا په وخت کې اسرافيل هم وفات مومي ؟
- د مصنوعي غاښونو د ايښودلو حكم
Popular Posts : Most viewed Last 7 days
-
د دی سایټ ټولو کارکوونکو ته اسلام علیکم و رحمت الله و برکاته! ستاسو لدی ستر خدمت نه یوه نړی مننه او په ریښتیا سره چی ډیر ستر کار مو پ...
-
سلامونه اونیکی هیلی ستاسودسایت تولوکارکونکواولیدونکوته پس له سلامه زمایوملگری دی چی دواده ئ تقریبآ یوه میاشت کیژی هغه وائ چی زماد...
-
za deera khushala yam che staso site me paida kro za yo sawal lara aya de sheeya sara nikah rawa di o ka na di no k sook okry no sa ...
-
Screensavers - GREATNESS OF ALLAH (SWT) Abu Bakr Siddiq's Swords Download Al-Aqsa Masjid Download Allah-Miracle-Cl...
-
دوه مياشتې وړاندې واده شوې يم ميړه مې دحيض په وخت هم راسره لوبې كوي او دپرتوګ لپاسه خپل شهوت پوره كوي ( مني يې وځي ) خو دخول صورت نه...
-
اسلامی وېب سا ئټونه البث المباشر لإذاعة القرآن الكريم من المملكة العربية السعودية مكتبة...
-
پوښتنه: د مېرمنو{ ښځو } له پاره پنجابي لباس کول څه حکم لري؟ ځواب: د لباس په لړ کې په انساني فطرت کې ډير توپيرونه او لاملون...
-
ډاکټر سباوون ' منبع : تاند صاحب سلامونه مې قبول کړه: دا یو نیم کال کیږي چې واده مې کړی او یو زوی هم لرم خو زه له دې ...
-
اردو فونٹس مختلف اردو فونٹس تصویری شکل میں زیل میں دیے گئے ہیں۔ یہ تمام ٹرو ٹائپ اردو فونٹس ...
No comments:
Post a Comment
السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته
ښه انسان د ښو اعمالو په وجه پېژندلې شې کنه ښې خبرې خو بد خلک هم کوې
لوستونکودفائدې لپاره تاسوهم خپل ملګروسره معلومات نظراو تجربه شریک کړئ
خپل نوم ، ايمل ادرس ، عنوان ، د اوسيدو ځای او خپله پوښتنه وليکئ
طریقه د کمنټ
Name
URL
لیکل لازمی نه دې اختیارې دې فقط خپل نوم وا لیکا URL
اویا
Anonymous
کلیک کړې
سائیٹ پر آنے والے معزز مہمانوں کو خوش آمدید.