Search This Blog

Loading...

السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته ډېرخوشحال شوم چی تاسی هډاوال ويب ګورۍ الله دی اجرونه درکړي هډاوال ويب پیغام لسانی اوژبنيز او قومي تعصب د بربادۍ لاره ده


اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ




اللهم لك الحمد حتى ترضى و لك الحمد إذا رضيت و لك الحمد بعد الرضى



لاندې لینک مو زموږ دفیسبوک پاڼې ته رسولی شي

هډه وال وېب

https://www.facebook.com/hadawal.org


د عربی ژبی زده کړه arabic language learning

https://www.facebook.com/arabic.anguage.learning
There was an error in this gadget

Friday, May 11, 2012

د ازموينې پۀ ورځو کې بايد څۀ وخورو؟



ژباړه : عاقله هاشمي
زياتره وخت مونږ ازموينې ته پۀ نږدې ورځو کې او يا د ازموينې پۀ ورځ د تمرکز لۀ نشتوالي او پرېشانۍ سره مخ کېږو او پۀ دې نۀ پوهيږو چې د مناسبو خوړو پۀ خوړلو سره دا ټولې پرېشانۍ تر يوې اندازې لرې کېږي .
ازموينه
فکري کړنې :
لکه څۀ رنګه مو چې وويل ، زياتره خلک فکر کوي چې فکري کړنې کومې انرژۍ ته اړتيا نۀ لري او پۀ دې دليل د چاغېدلو لۀ وېرې کم خواړۀ خوري او حتی ځينې وخت د وزن د کم ساتلو لۀ پاره لۀ درس ويلوڅخه وړاندې کم خواړۀ خوري او يا هيڅ خواړۀ نۀ خوري او ناسم فکر کوي چې دا کار به کومه ستونزه نۀ رامنځ ته کوي .
مګر دا مهمه  ده چې فکري کړنې هم ډېرې انرژۍ ته اړتيا لري ، او د ډېر فکري تمرکز لۀ پاره بايد ډېره انرژي موجوده وي ، لۀ همدې کبله هغه کسان چې د عادي خلکو پۀ پرتله ډېرې فکري کړنې ترسره کوي بايد لۀ هغو خوراکي توکو څخه چې ډېره کالوري ولري ګټه پورته کړي ، نو لۀ همدې کبله د وزن د کمولو لۀ پاره خواړۀ نۀ خوړل سمه کړنه نۀ ده .
د اړتيا وړ خوراکي توکي :
هغه خوراکي توکي چې د ازموينوپۀ ورځو کې د اړتيا وړ دي .
لومړني يې د (ويټامين بي) لۀ ډلې څخه دي ، دا ويټامينونه پۀ غلو، ينه ، غوښو او لبنياتو کې ډېر موندل کيږي.
پۀ دې توکو کې لۀ مړوونکو توکو سربېره د (ساپونين) پۀ نوم يو بل ترکيب هم شته چې د پرېشانۍ ضد او ارام بښونکی دی . پۀ دې هم بايد پوه شو چې د وينې کمښت هم د ذهن د خرابېدو او تمرکز نۀ لرلو لامل کېدای شي .
د وسپنې او (ويټامين بي ١٢) کموالی د يادولو قدرت لۀ منځه وړي او د ځينې مطـلبونو هېرېدل منځ ته راوړي ، لۀ همدې کبله پۀ دې دوره کې د سرې غوښې ، ماهي او ساردين پۀ ترتيب سره کارول د ذهني کړنو د تقويې لۀ پاره ډېر ګټور ثابت شوي .
د يادو شويو توکو نه پرته  د (استيل کولين) پۀ نوم يو بل ترکيب پۀ بدن کې د اعصابو او مغزو د سولولونو عمل کوونکی پېژندل شوی لۀ دې امله د هغو خوراکي توکو کارونه چې ( ليستين او کولين) لري د دې ترکيب  د تامين لۀ پاره ګټور دي .
د دې توکو سرچينې عبارت دي لۀ : هګۍ ، ينه ، موم پلي او د سويا لوبيا . چې لۀ هګيو او ينې څخه بايد د خوراک پۀ اصلي وختونو کې او د موم پليو او د سويا لوبيا څخه د همدې وختونو ترمېنځه ګټه واخيستل شي .
لۀ سبزيجاتو څخه هم نعنا او ريحان د خفګان ضد او د عصبي سيستم د سولولونو د تقويې او کاهو د (کلسيم ، پوتاشيم او لاکتوکاريم) ترکيب پۀ لرلو سره د پرېشانۍ پۀ لرې کولو کې مهمه ونډه لري ، لۀ همدې امله لۀ ويدۀ کېدلو څخه مخکې د کاهو د اوبو او مڼې د اوبو مخلوط (پۀ مساوي اندازو) پۀ څښلو سره کولی شئ چې ارام لرونکی خوب وکړئ .


No comments:

Post a Comment

السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

ښه انسان د ښو اعمالو په وجه پېژندلې شې کنه ښې خبرې خو بد خلک هم کوې


لوستونکودفائدې لپاره تاسوهم خپل ملګروسره معلومات نظراو تجربه شریک کړئ


خپل نوم ، ايمل ادرس ، عنوان ، د اوسيدو ځای او خپله پوښتنه وليکئ


طریقه د کمنټ
Name
URL

لیکل لازمی نه دې اختیارې دې فقط خپل نوم وا لیکا URL


اویا
Anonymous
کلیک کړې
سائیٹ پر آنے والے معزز مہمانوں کو خوش آمدید.



بحث عن:

البرامج التالية لتصفح أفضل

This Programs for better View

لوستونکودفائدې لپاره تاسوهم خپل معلومات نظراو تجربه شریک کړئ

MrAbohisham's Channel

هډه وال کے ایس ایم ایس اپنے موبائل میں حاصل کرنے کے لئے اپنا نمبر لکھ کرسائن اپ کردیں پھر آپ کے نمبر میں ایک کوڈ آے وہ یہاں لکھ لیں




که غواړۍ چی ستاسو مقالي، شعرونه او پيغامونه په هډاوال ويب کې د پښتو ژبی مينه والوته وړاندی شي نو د بريښنا ليک له لياري ېي مونږ ته راواستوۍ
اوس تاسوعربی: پشتو :اردو:مضمون او لیکنی راستولئی شی

زمونږ د بريښناليک پته په ﻻندی ډول ده:ـ

hadawal.org@gmail.com

Contact Form

Name

Email *

Message *

د هډه وال وېب , میلمانه

Online User