دقربانى څاروے خرڅول
جائزدے لكن مكروه دے
دليل : ولوباع الاضحية جازخلافالابي يوسف.( الهندية، ج ۵،ص ۳۰۱)
كچرى دقربانى
څاروے ئى خرڅ كړواوبيائى بل واخستوكه دويم په قيمت كـښے كم وه هغه زياتى روپى به
خيراتى وركوى اوكچرى قيمت ئے يوووهيڅ پرے نشته.
دليل :ويشتري بقيمتهااخري
ويتصدق بفضل مابين القيمتين( الهندية ،ج۵، ص ۳۰۲) وعندهايجوزسوآءباعهاشاه اخري
وبالثمن (خلاصة الفتاوٰي، ص ۳۲۰)
وان اشترى اخرى بعدماباع الاولي ان اشتري الثانية
بجميع الثمن الاولي جازولاشي عليه وان اشتري الاخري باقل مم تباع الاولي يتصدق بمابقي
عنده من ثمن الاولي (قاضيخان علي الهامش ج۳،ص۳۴۷)
دقربانى څاروى بدلول
مكروه دے مثلا زيدخپله قربانى بكرته وركړى اوهغه ئى زيدته وركړى كه چرى غنى وى
اوكه فقير ووبيائى نشى بدلولᄀ يائى ديوى په ځاى
بله واخسته.
دليل:وجه الاستحسان انهاتعينت
للذبح لتعينهاللاضحية حتي وجب عليه ان يضحي بهافي ايام النحرلوكان المضحي
فقيرانهاية ويكره ان يبدل بهاغيرهااي اذاكان غنيانهاية (ردالمحتارج۶،ص۳۳۴) حتي
جازله ان يبدلهابغيرهامع الكراهة (ردالمحتارج۶،ص۳۳۴)
No comments:
Post a Comment
السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته
ښه انسان د ښو اعمالو په وجه پېژندلې شې کنه ښې خبرې خو بد خلک هم کوې
لوستونکودفائدې لپاره تاسوهم خپل ملګروسره معلومات نظراو تجربه شریک کړئ
خپل نوم ، ايمل ادرس ، عنوان ، د اوسيدو ځای او خپله پوښتنه وليکئ
طریقه د کمنټ
Name
URL
لیکل لازمی نه دې اختیارې دې فقط خپل نوم وا لیکا URL
اویا
Anonymous
کلیک کړې
سائیٹ پر آنے والے معزز مہمانوں کو خوش آمدید.