دمړى دطرف نه قربانى كولومسائل
دمړى دطرف نۀ قربانى
كول په اجماع دامت سره جائزده.
دليل:رجل ضحي عن الميت
جازاجماعاً(فتاوي والوالجيةج۳ص۷۴)
تفصيل:دمړى
دطرف نه چه كومه قربانى اوشى نوغوښه به ئى هغسى طريقه كوى لكه څرنگه چه دخپلى
قربانى سره كوى البته كه چرى مړى وصيت كړى وى نوبيائى خيرات كول لازم دے پخپله به
نه خورى.
دليل:من ضحي عن الميت يصنع
كمايصنع في اضحية نفسه من التصدق والاكل والاجرللميت والملك للذابح قال
الصدروالمختارانه ان بامرالميت لايأكل منهاوالايأكل بزازية(ردالختارج ۶ص۳۲۶ج
۶ص۳۳۵) (ولوالجيةج۳ص۷۴) (البزايةج۶ص۳۹۵)
كه چرى يوڅوكسان
شريك ووپه قربانى كښے اويوكس پكښے مړشواووارثانوووئيل چه دخپل طرف نه اودهغه دطرف
نه قربانى ذبح كړى داجائزده دټولودطرف نه صحيح كيږى اوكه اجازت ئى اونكړو نوبيانۀ
جائزكيږى.
دليل:وان مات احدالسبعة
المشتركين في البدنة وقال الورثة اذبحواعنه وعنكم صح عن الكل استحساناًلقصدالقربة
من الكل ولوذبحوهابلااذن الورثة لم يجزهم لان بعضهالم يقع قربة (ردالمحتارج۶ص۳۲۶)
No comments:
Post a Comment
السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته
ښه انسان د ښو اعمالو په وجه پېژندلې شې کنه ښې خبرې خو بد خلک هم کوې
لوستونکودفائدې لپاره تاسوهم خپل ملګروسره معلومات نظراو تجربه شریک کړئ
خپل نوم ، ايمل ادرس ، عنوان ، د اوسيدو ځای او خپله پوښتنه وليکئ
طریقه د کمنټ
Name
URL
لیکل لازمی نه دې اختیارې دې فقط خپل نوم وا لیکا URL
اویا
Anonymous
کلیک کړې
سائیٹ پر آنے والے معزز مہمانوں کو خوش آمدید.